Project : Legendary

It's gonna be legen... wait for it... dary!



Hát ez is megvolt. Lezárult egy korszak. Ma mikor visszajöttem Pestre megvolt az utolsó előtti utam, legalábbis ezzel a motorral, és egy (jó) darabig.
Amúgyilag az út nagyon kellemes volt. Sütött a nap, nem fújt a szél, nem voltam nagyon beöltözve, úgyhogy kellemes volt. Csapattam neki rendesen. :) Persze csak szolidan anya. :) Leszámítva, hogy mivel hazafelé összefejeltem valami méretesebb rovarral, aki úgy gondolta szétkenődik a sisakom plexijén. Szóval otthon le kellett (volna) takarítanom a sisakot. Fogtam anyám egyik csodaszerét amivel sikerült is leszednem a bogár maradékait, csak ahogy szembe sütött a nap csak a fehér csíkokat láttam magam előtt. Gödöllőre már majd kifolyt a szemem, de még ez is bele fért. Jól esett na. Még majd egyszer, amikor leviszem megyek vele, de azt hiszem ennyi lesz. Kb. 2 év, közel 7500 km, és rengeteg emlék.
Az igazat megvallva amúgy is meg akartam már tőle válni. Egy az, hogy nagyobbat és kicsit sportosabbat szeretnék. Konkrétan egy 1200-es Bandit-ot. Másik pedig a fent említett emlékek miatt néha nem élveztem annyira, mint kellett volna.
Kint egy darabig biztos nem lesz motorom. A fő ok, hogy az autó fontosabb, vásárlás, utazás, stb. szempontjából, nem is beszélve, hogy még szoknom kell a kinti közlekedést ahogy odakint vezetnek a birkák. Úgyhogy kocsi lesz, aztán majd, ha nagyon hiányzik talán jövőre lehet motor is.



Itt ültem először rajta.






I am awesome, and yes, it is legendary!

0 high five:

Megjegyzés küldése